مجله دانشمند
علمی،خبر،بیوگرافی،فیلم و تلویزیون،سرگرمی،آموزشی،دانلود،داستان و.... و ..... و....... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی سرگرمی آموزشی دانلود هر چی بخوای و آدرسaigmblog.lxb.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.به وبلاگ ما اطمینان کنید. می توانید ما را با آدرس  زیر نیز  ما را لینک کنید:

www.aigmblog.loxblog.com

در صورتی که لینک شما در وبلاگ ما ثبت نشد لطفا به ما اطلاع دهید تا در صورت وجود لینک ما در وب سایت شما ما شما را لینک کنیم.

با تشکر

 





در این وب سایت/ وبلاگ
در اينترنت
[ چهار شنبه 19 بهمن 1385برچسب:جستجو در وبلاگ,جستجو در اینترنت,جستجوی گوگل, ] [ 16:21 ] [ علیرضا ]

لطفا لطفا لطفا با استفاده از پنج ستاره ی پایین هر مطلب به آن مطلب امتیاز بدهید و آن را محبوب کنید.

[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:لطفا, ] [ 22:3 ] [ علیرضا ]

امام صادق(ع)مثل همیشه به من لبخند نمی زد با من مهربان نبود به من نگاه تند می کرد چه اتفاقی افتاده بود؟چرا نمی خندد؟ترسیدم توی نماز دایم در فکر او بودم نزدیک بود نمازم را اشتباه بخوانم.بعد از نماز نگاهش کردم:توی محراب نشسته بود اما داشت فکر می کرد.شاید به من فکر می کرد. به کله ام فشار آوردم.هی فکر کردم اما نفهمیدم چه اشتباهی از من سرزده بود چه کار بدی انجام داده بودم که او ناراحت است.امام صادق برخاست من هم بلند شدم وقتی به من رسید باز هم لبخند نزد .هنوز اخمهایش در هم بود.به من یک نگاه تند انداخت و گفت:ای مهزم چرا دیشب به مادرت حرف های بد زدی؟ من لرزیدم و به خود گفتم:دی.......دیشب..........دیشب.........وای؟! او ادامه داد:آیا نمی دانی که شکم او خانه ی تو بود و دامنش گهواره ات بود و نوازشت می کرد تو از سینه اش شیر می نوشیدی؟! بعد صورتش را چرخاند و رفت.خشکم زد.قلبم تاپ تاپ می کرد. یاد مادر مهربان و خسته ام افتادم.وای...امام صادق(ع) راست می گفت من دیشب به او بداخلاقی کرده بودم.به سرش داد زدم و حرف های تندی گفتم.همه اش تقصیر من بود.... فوری راه افتادم تا از امام صادق معذرت بخواهم .چشم هایم پر از اشک شد و در راه با خود گفتم:امام صادق (ع)چقدر داناست او از چیزهای غیبی هم خبر دارد.

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:39 ] [ علیرضا ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید. آرزوی ما افزایش علم شماست.لطفا در وبلاگ ما نظر داده و با کلیک روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید.
موضوعات وب
امکانات وب